[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

سلام ...
امیدوارم حالتون خوب باشه

◇ محتوای این وبلاگ به شرح زیر است :
■ آموزش های کمیاب
■ معرفی سایت های کاربردی
■ اپلیکیشن های اختصاصی

اگه شماهم اپلیکیشنی ساختید می تونید از طریق راه های ارتباطی در قسمت (تماس با ما) برای بنده بفرستید تا با اسم خودتون بزارم تو وبلاگ .

[ یو اپ ] وبلاگی خاص و مفید
www.YouApp.blog.ir

وب سایت : [ یوتایپ ]

در سامانه یوتایپ شما می توانید به راحتی در تایپ ده انگشتی فارسی و یا انگلیسی حرفه ای شده و برای خود کسب درآمدکنید . آموزش های این وب سایت بسیار ساده و روان بوده و کاربران می توانند با تمرین مکرر به یک تایپیست حرفه ای تبدیل شوند .

برخی از مزایای استفاده از سیستم یوتایپ به شرح زیر است :

  • بازخورد صوتی در هنگام تایپ
  • سادگی و راحتی استفاده از وب سایت
  • آموزش همراه با تصویر
  • توضیح کامل نحوه تایپ


تایپ سریع فارسی مهارتی است که امروزه همه ما به آن نیازمندیم. افزایش سرعت تایپ شما را در کار و تحصیل و ارتباطات جلو می‌اندازد. در یوتایپ ، تایپ سریع فارسی و انگلیسی بدون نگاه به صفحه کلید (یا تایپ ده انگشتی) را می‌آموزید و تمرین می‌کنید. آموزش تایپ فارسی و انگلیسی در یوتایپ طی درس‌هایی به صورت آنلاین و تعاملی انجام می‌شود و نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری ندارید. چند درس اول در یوتایپ رایگان است‌ و پس از تکمیل این دروس، می‌توانید با ثبت نام و پرداخت مبلغی اندک، به تمامی درس‌ها و امکانات یوتایپ دسترسی داشته باشید.


آدرس سایت :  www.utype.ir

نظرات  (۳)

از شما به خاطر معرفی یوتایپ،‌ وبسایت آموزش تایپ ده انگشتی بسیار سپاس‌گزاریم. امیدواریم بتوانیم در راه آموزش و کسب مهارت‌های اساسی قدمی برداشته باشیم.

پاسخ:
خواهش میکنم . سایت خوب رو باید معرفی کرد 
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۲:۲۴ علی سجاد موحد
سایت خوبی هست. بنده جهت افزایش سرعت تایپ،‌ برخی بازی‌های سالم که باعث هیجانی‌شدن میشه رو هم پیشنهاد می‌کنم. در حالت هیجانی آدم بیشتر از استعداد استفاده می‌شه.
لطفا سامانه تایپو رو هم معرفی کنید واقعا جاش خالی هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی