[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

سلام ...
امیدوارم حالتون خوب باشه

◇ محتوای این وبلاگ به شرح زیر است :
■ آموزش های کمیاب
■ معرفی سایت های کاربردی
■ اپلیکیشن های اختصاصی

اگه شماهم اپلیکیشنی ساختید می تونید از طریق راه های ارتباطی در قسمت (تماس با ما) برای بنده بفرستید تا با اسم خودتون بزارم تو وبلاگ .

[ یو اپ ] وبلاگی خاص و مفید
www.YouApp.blog.ir

دریافت کد رنگ برند‌های مطرح در ایران

وب سایت : [ رنگ برند ]

رنگ‌برند یک لیست از برندهای مطرح در ایران (چه ایرانی، چه خارجی) است. در این لیست، کد رنگ‌های رسمی برند‌ها برای طراحان وب فارسی و یا طراحان گرافیک آماده شده است. منابع رنگ‌برند را دانلود کنید و از آنها در پروژه‌های خودتان استفاده کنید. همه ی اینها رایگان هستند.


تعدادی از این برندها مطرح عبارتند از : اسنپ ، آپارات ، اینستاگرام ، ایرانسل ، و ...


همچنین شما می تونید به صورت رایگان فونت‌ آیکون ایرانی به نام گربه ست که شامل ۹۵۰ آیکون متریال‌دیزاین گوگل به اضافهٔ آیکون‌های برندهای ایرانی‌ست از این سایت دانلود کنید . تعدادی از این آیکون‌ها عبارتند از : نماد اعتبار الکترونیکی، نماد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی، آپارات، ایران‌اپس، بانکهای ملت، پارسیان و سامان  و ...

آیکون‌ ست گربه در سبک‌ترین فرمت woff2 خود ، فقط ۴۱ کیلوبایت وزن دارد و در فرمت استاندارد woff فقط ۵۶ کیلوبایت . در کنار این‌ها، هر کدام از فایل‌های SVG معمولا بیشتر از ۱ کیلوبایت حجم ندارند.

برای استفاده از این کد رنگ ها ، کافیه که نام برند خود را جستجو کنید و سپس با قرار دادن ماوس بر روی هر رنگ، کد مربوطه را دریافت کنید.


آدرس سایت :  www.rangebrand.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی