[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

سلام ...
امیدوارم حالتون خوب باشه

◇ محتوای این وبلاگ به شرح زیر است :
■ آموزش های کمیاب
■ معرفی سایت های کاربردی
■ اپلیکیشن های اختصاصی

اگه شماهم اپلیکیشنی ساختید می تونید از طریق راه های ارتباطی در قسمت (تماس با ما) برای بنده بفرستید تا با اسم خودتون بزارم تو وبلاگ .

[ یو اپ ] وبلاگی خاص و مفید
www.YouApp.blog.ir

ترفندهای تایپ کردن

برای تایپ سریع تر علاوه بر یادگیری اصول تایپ کردن ، بهتره ترفندهایی که باعث سرعت بخشیدن به تایپ شما میشه رو هم یاد بگیرید . با استفاده از این ترفندها دیگه نیازی نیست دست به موس بشید.

پاک کردن یک کلمه

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Backsapce به جای پاک کردن تک‌تک حروف یک کلمه، می‌توانید کلمات را پاک کنید. این کار سرعت شما را در حذف کلمه‌های اشتباه افزایش می‌دهد.


انتقال چشمک‌زن به ابتدای کلمه قبل یا بعد

انتقال دادن چشمک‌زن به صورت دستی، زمان زیادی از تایپ‌ کردن را به خود اختصاص می‌دهد. برای افزایش سرعت، چشمک‌زن را به کمک میانبرهای صفحه‌کلید جابه‌جا کنید. برای انتقال چشمک‌زن به ابتدای کلمه قبل از  کلیدهای ترکیبی Ctrl + Left Arrow  و برای انتقال آن به ابتدای کلمه بعد ازکلیدهای ترکیبی Ctrl + Right Arrow استفاده کنید.

نکته : در مک ، به جای Ctrl از کلید Option استفاده کنید. 


ایجاد یک متن زیر یا بالانویس

برای درج بالانویس در کنار یک کلمه‌، از کلیدهای ترکیبی = + Ctrl + Shift و برای درج زیرنویس ازکلیدهای ترکیبی = + Ctrl استفاده کنید.
مطمئن باشید همین دو کلید میانبر، به صورت چشمگیری سرعت شما را افزایش خواهند داد.


کپی کردن متن بدون استایل

وقتی متنی را از یک منبع کپی می‌کنید، فرمت و استایل متن، همراه با آن کپی می‌شود. برای Paste کردن متن، بدون فرمت و استایل (یعنی به صورت Plain Text) می‌توانید به جای استفاده از کلیدهای‌ ترکیبی معروف Ctrl + V، ازکلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + V استفاده کنید.



نظرات  (۱)

۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۸ سایت تفریحی چفچفک
این ترفند هم خوبه برای ما که وبلاگ مینویسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی