[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

آموزش های کمیاب ، معرفی سایت های کاربردی و اپلیکیشن های اختصاصی

[ یو اپ ]

سلام ...
امیدوارم حالتون خوب باشه

◇ محتوای این وبلاگ به شرح زیر است :
■ آموزش های کمیاب
■ معرفی سایت های کاربردی
■ اپلیکیشن های اختصاصی

اگه شماهم اپلیکیشنی ساختید می تونید از طریق راه های ارتباطی در قسمت (تماس با ما) برای بنده بفرستید تا با اسم خودتون بزارم تو وبلاگ .

[ یو اپ ] وبلاگی خاص و مفید
www.YouApp.blog.ir

ساخت تصاویر 3D یا سه بعدی کار بسیار وقت‌گیر و سختی است. اما در وب‌سایت Sketchfab که مرجعی از تصاویر سه بعدی است به راحتی می‌توانید هر چیزی از برند‌ها و بازی‌ها تا مجسمه‌ها و سیاره‌ها را به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

فرض کنید جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال‌جی معرفی شده و شما برای اینکه بهتر با آن آشنا شوید دوست دارید تصویری سه بعدی از آن مشاهده کنید. با سر زدن به وب‌سایت Sketchfab می‌توانید این دستگاه را از هر جهتی که می‌خواهید مشاهده و بررسی کنید.


با ورود به وب‌سایت می‌توانید بدون اینکه عضو شوید طرح‌های متنوع را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید. برای مثال می‌توانید گجت‌ها و دستگاه‌های هوشمند را در بخش Brands، بازی‌ها را در بخش Games و موارد آموزشی را در بخش Education مشاهده کنید. این دسته‌بندی‌های مختلف را می‌توانید در میانه‌های صفحه پیدا کنید یا اینکه در منوی بالایی صفحه آن‌ها را مشاهده کنید.


دیدن این تصاویر فوق العاده رو بهتون پیشنهاد میکنم .


آدرس سایت : www.sketchfab.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی